Fremtidens branding
2030 vil være markant anderledes end i dag, men hvordan vil brands fortsat vil være relevante for fremtidsfamilien år 2030? “Hvordan vil brands fortsat være relevante…
2030 vil være markant anderledes end i dag, men hvordan vil brands fortsat vil være relevante for fremtidsfamilien år 2030? “Hvordan vil brands fortsat være relevante…
Pigerne har længe levet i en fordummende pink-lilla boble, men selv prinsesser vil udfordres og have mere indhold – velkommen til The Girly Engineers. Piger der…
Hvilket jordisk gods er væsentligt, når du står helt bar som vorherre har skabt dig? En ung mand opmagasinerer alt hvad han ejer i et år.…
Fremtidens bil er lige om hjørnet Bilen som vi kender den går fra “science fiction” til “science fact”. Husker du Sci-fi visionerne tilbage i 50’erne hvor man…
Hvis et billede siger mere end tusind ord, hvad siger så en hel billedserie? Emoji er det japanske begreb for emoticons, elektroniske ikoner til sms tekstbeskeder…
Nye apps vil i sundhedens tjeneste gøre det muligt for læger og sygepersonale i sundhedssektoren, at ordinere en sundhedsfremmende app til en patient. Efterfølgende spore om…
Frøgaverne til naturen er et nyopdaget bidrag til det cykliske princip, der handler om at giver noget godt tilbage til naturen. Hidtil har man tænkt i…
“Showroomers” er en af tidens største forbrugertrends. Den nye svigefulde forbruger bruger de fysiske butikker som showroom, hvorefter de prissammenligner og handler på nettet. Men hvem…
Det er i en fjern fortid, hvor kundeforholdet alene blev defineret gennem markedsføring til forbrugeren. Nutidens forbrugere efterspørger i stigende grad kontrol over tilbud og services…
Daglige gøremål og rutiner kan virke kedelige og vi gider heller ikke rigtig engagere os midt i mediestøjen fra tv, reklamer, webbannere og sociale medier. Men…