Posts from the ‘SAMFUND’ category

Fremtidens familier

Fremtidens branding

2030 vil være markant anderledes end i dag, men hvordan vil brands fortsat vil være relevante for fremtidsfamilien år 2030? “Hvordan vil brands fortsat være relevante…

Girly Engineers

Pigerne har længe levet i en fordummende pink-lilla boble, men selv prinsesser vil udfordres og have mere indhold – velkommen til The Girly Engineers. Piger der…

Antimaterialisme

Antimaterialisme

Hvilket jordisk gods er væsentligt, når du står helt bar som vorherre har skabt dig? En ung mand opmagasinerer alt hvad han ejer i et år.…

Fremtidens bil

Fremtidens bil

Fremtidens bil er lige om hjørnet Bilen som vi kender den går fra “science fiction” til “science fact”. Husker du Sci-fi visionerne tilbage i 50’erne hvor man…

emoji storytelling

Emoji Storytelling

Hvis et billede siger mere end tusind ord, hvad siger så en hel billedserie? Emoji er det japanske begreb for emoticons, elektroniske ikoner til sms tekstbeskeder…

Sundheds Apps

Sundheds Apps

Nye apps vil i sundhedens tjeneste gøre det muligt for læger og sygepersonale i sundhedssektoren, at ordinere en sundhedsfremmende app til en patient. Efterfølgende spore om…

Frøgaver til naturen

Frøgaver til naturen

Frøgaverne til naturen er et nyopdaget bidrag til det cykliske princip, der handler om at giver noget godt tilbage til naturen. Hidtil har man tænkt i…

Showroomers scanning

Showroomers – Megatrend

“Showroomers” er en af tidens største forbrugertrends. Den nye svigefulde forbruger bruger de fysiske butikker som showroom, hvorefter de prissammenligner og handler på nettet. Men hvem…

Self Service

Self-service

Det er i en fjern fortid, hvor kundeforholdet alene blev defineret gennem markedsføring til forbrugeren. Nutidens forbrugere efterspørger i stigende grad kontrol over tilbud og services…

Gamification

Gamification – Megatrend

Daglige gøremål og rutiner kan virke kedelige og vi gider heller ikke rigtig engagere os midt i mediestøjen fra tv, reklamer, webbannere og sociale medier. Men…