Surprise-branding
Outdoor-brandet NorthFace har skabt en overraskelses-branding event, hvor de hijacker taxapassagerer på vej til arbejde, for at køre dem ud på action eventyr. I en branding…
Outdoor-brandet NorthFace har skabt en overraskelses-branding event, hvor de hijacker taxapassagerer på vej til arbejde, for at køre dem ud på action eventyr. I en branding…
Kampen mod madspild når et nyt niveau, som følge af den franske supermarkedskæde Intermarché s kampagne ”Inglorious Fruits and Vegetables”, hvor ukurante, grimme og skæve grøntsager har…
Udfordringen til logodesigneren er disciplinen ultra simplificering – men fremtidens logo skal ikke bare være skalerbart ned til lille størrelse. Fremtidens logo skal fungere på favicon niveau.…
Indhold der skaber værdi Content marketing er den altdominerende megatrend inden for markedsføring. Det handler, kort fortalt, om at dele værdifuldt indhold frem for at…
Støj på hjernen Talrige daglige digitale indtryk, reklamer, bannere og interaktive lystavler har gjort det vanskeligt at trænge igennem til vores opmærksomhed. Vi bliver trætte, immune…
2030 vil være markant anderledes end i dag, men hvordan vil brands fortsat vil være relevante for fremtidsfamilien år 2030? “Hvordan vil brands fortsat være relevante…
Piger leger da også med biler Kønsstereotyperne er udpræget i legetøjsindustrien, men nu er de danske legetøjskataloger blevet kønsneutrale. Den daglige leg er med til at…
Trend: Flat grafisk design ”Flat design” i interface design er den stigende designtrend, hvor ikongrafik i 2D erstatter mere komplekse illustrationer med teksturer, mønstre, forløb, bobler…
11 inspirerende eksempler på storytelling websites Den gode historiefortæller kan holde os fanget i åndeløs spænding. På samme måde kan et website med storytelling holde os…
Krævende brands Der er brands som er CSR involverende, tager socialt ansvar og viser forbrugerne vejen til bæredygtighed – og så er der de brands, der…