Posts from the ‘MARKETING’ category

Overraskelses branding

Surprise-branding

Outdoor-brandet NorthFace har skabt en overraskelses-branding event, hvor de hijacker taxapassagerer på vej til arbejde, for at køre dem ud på action eventyr. I en branding…

Grimme Grøntsager Madspild

Hit med de grimme grøntsager

Kampen mod madspild når et nyt niveau, som følge af den franske supermarkedskæde Intermarché s kampagne ”Inglorious Fruits and Vegetables”, hvor ukurante, grimme og skæve grøntsager har…

Content Marketing

Content Marketing – Megatrend

  Indhold der skaber værdi Content marketing er den altdominerende megatrend inden for markedsføring. Det handler, kort fortalt, om at dele værdifuldt indhold frem for at…

Levende plakat

Levende plakater

Støj på hjernen Talrige daglige digitale indtryk, reklamer, bannere og interaktive lystavler har gjort det vanskeligt at trænge igennem til vores opmærksomhed. Vi bliver trætte, immune…

Fremtidens familier

Fremtidens branding

2030 vil være markant anderledes end i dag, men hvordan vil brands fortsat vil være relevante for fremtidsfamilien år 2030? “Hvordan vil brands fortsat være relevante…

Kønsneutral reklame

Kønsneutral reklame

Piger leger da også med biler Kønsstereotyperne er udpræget i legetøjsindustrien, men nu er de danske legetøjskataloger blevet kønsneutrale. Den daglige leg er med til at…

Flat grafisk design

“Flat” grafisk design

Trend: Flat grafisk design ”Flat design” i interface design er den stigende designtrend, hvor ikongrafik i 2D erstatter mere komplekse illustrationer med teksturer, mønstre, forløb, bobler…

Storytelling website

Storytelling websites

11 inspirerende eksempler på storytelling websites Den gode historiefortæller kan holde os fanget i åndeløs spænding. På samme måde kan et website med storytelling holde os…

CSR branding

CSR Brands

Krævende brands Der er brands som er CSR involverende, tager socialt ansvar og viser forbrugerne vejen til bæredygtighed – og så er der de brands, der…

emoji storytelling

Emoji Storytelling

Hvis et billede siger mere end tusind ord, hvad siger så en hel billedserie? Emoji er det japanske begreb for emoticons, elektroniske ikoner til sms tekstbeskeder…

Pop art 3D

Popart 3D

Comic grafik og reality Popart med kombinationen af 2D tegneseriegrafik og 3D fotomodeloptagelse viser en spændende tendens i grafisk design, som skaber et nyt legene rum…

Frøgaver til naturen

Frøgaver til naturen

Frøgaverne til naturen er et nyopdaget bidrag til det cykliske princip, der handler om at giver noget godt tilbage til naturen. Hidtil har man tænkt i…

Gamification

Gamification – Megatrend

Daglige gøremål og rutiner kan virke kedelige og vi gider heller ikke rigtig engagere os midt i mediestøjen fra tv, reklamer, webbannere og sociale medier. Men…