Den nye Købmandsbutik
Kvalitet og fællesspisning Den store efterspørgsel efter gode naturlige økologiske produkter og anderledes butikskoncepter, har skabt et nyt købmandskoncept med en kombination af egenproducerede kvalitetsprodukter, økologi…
Kvalitet og fællesspisning Den store efterspørgsel efter gode naturlige økologiske produkter og anderledes butikskoncepter, har skabt et nyt købmandskoncept med en kombination af egenproducerede kvalitetsprodukter, økologi…
Indhold der skaber værdi Content marketing er den altdominerende megatrend inden for markedsføring. Det handler, kort fortalt, om at dele værdifuldt indhold frem for at reklamere…
Boligen, Berlingske Tidende Vi ser dip dye trenden overalt i boligen netop nu, men hvordan er den opstået? Dip Dye effekten startede som en effekt på…
Støj på hjernen Talrige daglige digitale indtryk, reklamer, bannere og interaktive lystavler har gjort det vanskeligt at trænge igennem til vores opmærksomhed. Vi bliver trætte, immune…
Har du et produkt du gerne vil realisere? Med en 3D tegning kan du få printet dit design hos 3D-printshoppen Shapeways Hos 3D printshoppen Shapeways…
Tidens mantra er REALTIME, tålmodigheden er helt i bund og denne tekst burde egentlig været beskrevet i billeder eller formidlet som video. Her er det lynhurtige…
2030 vil være markant anderledes end i dag, men hvordan vil brands fortsat vil være relevante for fremtidsfamilien år 2030? “Hvordan vil brands fortsat være relevante…
Forretningsmænd tage lige en lur på farten I Tokyo er der poppet flere caféer op, hvor travle forretningsmænd og – kvinder kan betale sig til en…
Danskerne vil fortsat læne sig tilbage og lade bureauer arrangere deres fremtidige ferier. Interview med Stargate / Ekstrabladet, FERIE tillæg, 27. november 2013
Skræddersyede produkter En personlig müsliblanding, en drømmebil – eller et par sko og jeans der passer perfekt til ens krop? Nutidens forbrugere ønsker specialtilpassede produkter og…
3D-print vil revolutionere modeverdenen 3D-teknologien er kommet for at blive. Den er under stor fremgang og er også ved at revolutionere modeindustrien. Early adopters i modebranchen…
Frøgaverne til naturen er et nyopdaget bidrag til det cykliske princip, der handler om at giver noget godt tilbage til naturen. Hidtil har man tænkt i…
“Showroomers” er en af tidens største forbrugertrends. Den nye svigefulde forbruger bruger de fysiske butikker som showroom, hvorefter de prissammenligner og handler på nettet. Men hvem…
Det er i en fjern fortid, hvor kundeforholdet alene blev defineret gennem markedsføring til forbrugeren. Nutidens forbrugere efterspørger i stigende grad kontrol over tilbud og services…
Daglige gøremål og rutiner kan virke kedelige og vi gider heller ikke rigtig engagere os midt i mediestøjen fra tv, reklamer, webbannere og sociale medier. Men…
3D-printeren står foran et massivt gennembrud. Det forventes at 3D-printede produkter vil udløse en ny industriel revolution og stoppe udflytningen af arbejdespladser til Fjernøsten. Vi er…