Posts from the ‘RETAIL’ category

3D printshop

3D Printshopping

Har du et produkt du gerne vil realisere? Med en 3D tegning kan du få printet dit design hos 3D-printshoppen Shapeways. Hos 3D printshoppen Shapeways kan…

Trendoversigt 2014

Trendoversigt 2014 +

Tidens mantra er REALTIME, tålmodigheden er helt i bund og denne tekst burde egentlig været beskrevet i billeder eller formidlet som video. Her er det lynhurtige…

Julegaver 2013

Julen 2013

I år står der oplevelser på julens ønskesedler – og selv om det måske ikke står på din ønskeseddel, så kan du blive overrasket juleaften. De…

Kønsneutral reklame

Kønsneutral reklame

Piger leger da også med biler Kønsstereotyperne er udpræget i legetøjsindustrien, men nu er de danske legetøjskataloger blevet kønsneutrale. Den daglige leg er med til at…

Social Shopping

Social shopping

Vi deler shoppingoplevelsen Sociale netværk er et af fremtidens vigtige marketingsværktøjer, når produktet skal over disken. Gennem social influence marketing er det forbrugerne, som bekræfter hinanden…

Customization

Customization

Skræddersyede produkter En personlig müsliblanding, en drømmebil – eller et par sko og jeans der passer perfekt til ens krop? Nutidens forbrugere ønsker specialtilpassede produkter og…

Fremtidens mannequin

Fremtidens mannequin

Mannequinen holder øje med dig.. Hvis du i fremtiden undrer dig over, at blive præsenteret for internetreklamer af produkter, du lige netop har set i butiksruder…

Stargate og stjernerne

Det ønsker jeg mig i 2013

Stargate og Stjernerne – med Anne Louise Stargate på shopping i Svendborgs små hyggelige butikker. Interview og shopping med Stargate / BASE livsstilstillæg til Fyens Stiftstidende/Fyns…

Showroomers scanning

Showroomers – Megatrend

“Showroomers” er en af tidens største forbrugertrends. Den nye svigefulde forbruger bruger de fysiske butikker som showroom, hvorefter de prissammenligner og handler på nettet. Men hvem…

Self Service

Self-service

Det er i en fjern fortid, hvor kundeforholdet alene blev defineret gennem markedsføring til forbrugeren. Nutidens forbrugere efterspørger i stigende grad kontrol over tilbud og services…