Posts from the ‘BUSINESS’ category

3D printet tøj

3D Beklædning

3D-print vil revolutionere modeverdenen 3D-teknologien er kommet for at blive. Den er under stor fremgang og er også ved at revolutionere modeindustrien. Early adopters i modebranchen…

Frøgaver til naturen

Frøgaver til naturen

Frøgaverne til naturen er et nyopdaget bidrag til det cykliske princip, der handler om at giver noget godt tilbage til naturen. Hidtil har man tænkt i…

Showroomers scanning

Showroomers – Megatrend

“Showroomers” er en af tidens største forbrugertrends. Den nye svigefulde forbruger bruger de fysiske butikker som showroom, hvorefter de prissammenligner og handler på nettet. Men hvem…

Self Service

Self-service

Det er i en fjern fortid, hvor kundeforholdet alene blev defineret gennem markedsføring til forbrugeren. Nutidens forbrugere efterspørger i stigende grad kontrol over tilbud og services…

Gamification

Gamification – Megatrend

Daglige gøremål og rutiner kan virke kedelige og vi gider heller ikke rigtig engagere os midt i mediestøjen fra tv, reklamer, webbannere og sociale medier. Men…

3D print dig selv

3D-Print – Megatrend

3D-printeren står foran et massivt gennembrud. Det forventes at 3D-printede produkter vil udløse en ny industriel revolution og stoppe udflytningen af arbejdespladser til Fjernøsten. Vi er…

Vækstoprør

Vækstoprør – Metatrend

Farvel til global vækst – goddag til lokal kreativitet Virksomhedernes kommunikationsafdelinger har travlt – først skulle alle vise miljørigtig bæredygtig vækst, nu vil alle signalere vækst…

Mådehold

Mådehold 2.0 – Megatrend

Mådehold, købestop, anti-forbrug, nøjsomhed (suk..) I krisens kølvand gøres en dyd ud af nødvendigheden, hvor det er en trend at gå imod forbrugsfesten og stille sig…

Augmented Reality

Augmented Reality

Augmented reality er fremtiden inden for markedsføring, information, undervisning og underholdning. Vi har samlet en lang række eksempler til inspiration. Augmented Reality er kombinationen af en…

Trendoversigt 2013

Trendoversigt 2013 +

I 2013 lever vi fortsat i den nye normaltilstand hvor både tid, forbrug og sindsstemning ikke lader sig skrue tilbage til de ubekymrede nuller. Det gælder…