Wearable smykker
Ringe, armbånd og halskæder med wearable tech hjælper med til at fokusere på livet her og nu – og ikke på ens smartphone. Det er filosofien…
Ringe, armbånd og halskæder med wearable tech hjælper med til at fokusere på livet her og nu – og ikke på ens smartphone. Det er filosofien…
Insta-food Anne Louise Stargate er trendforsker og indehaver af trendbureauet Stargate i Svendborg. Hun fortæller, at maden er blevet en del af vores identitet på samme…
Oplevelse i stedet for overlevelseVi spiser af lyst – ikke bare af sult Vi har søgt ind til kerne af hvem vi er.Kulturarv af oprindelige danske…
Outdoor-brandet NorthFace har skabt en overraskelses-branding event, hvor de hijacker taxapassagerer på vej til arbejde, for at køre dem ud på action eventyr. I en branding…
I kølvandet på krisen satser stadig flere danskere på budget-rejser. Det betyder, at almindelige rejsemål som Mallorca og Kreta er kommet på mode igen. »Jeg ser…
Med fejring af den amerikanske Halloween, er den unge generation blevet introduceret for græskar som ingrediens i det danske køkken. Det giver inspiration til at eksperimentere…
JYLLANDS-POSTEN Bolig Living: »Intet varer evigt, og krisen har gjort, at vi søger ind til kernen af, hvem vi er.« Sådan lyder forklaringen fra Anne Louise Stargate,…
Gulvet er blevet det nye ubenyttede lærred, der kan få boligindretningen til at skille sig ud – for de løse tæpper finder plads i boligen som et…
JYLLANDS-POSTEN Bolig Living: Ifølge trendforsker Anne Louise Stargate fra trendbureauet Stargate er tæppernes tilbagevenden ikke bare en flygtig modelune, men er forbundet til en større boligtrend.…
Kampen mod madspild når et nyt niveau, som følge af den franske supermarkedskæde Intermarché s kampagne ”Inglorious Fruits and Vegetables”, hvor ukurante, grimme og skæve grøntsager har…