Posts from the ‘MENNESKET’ category

Wearable smykker

Wearable smykker

Ringe, armbånd og halskæder med wearable tech hjælper med til at fokusere på livet her og nu – og ikke på ens smartphone. Det er filosofien…

Mad er blevetidentitet

Mad er blevet identitet

Insta-food Anne Louise Stargate er trendforsker og indehaver af trendbureauet Stargate i Svendborg. Hun fortæller, at maden er blevet en del af vores identitet på samme…

Madtrends 2015

Madtrends 2015

Oplevelse i stedet for overlevelseVi spiser af lyst – ikke bare af sult Vi har søgt ind til kerne af hvem vi er.Kulturarv af oprindelige danske…

Overraskelses branding

Surprise-branding

Outdoor-brandet NorthFace har skabt en overraskelses-branding event, hvor de hijacker taxapassagerer på vej til arbejde, for at køre dem ud på action eventyr. I en branding…

Normcore Ferie Holiday

Normcore ferie er blevet in

I kølvandet på krisen satser stadig flere danskere på budget-rejser. Det betyder, at almindelige rejsemål som Mallorca og Kreta er kommet på mode igen. »Jeg ser…

Halloween Græskar

Græskar tilbage i syltekrukken

Med fejring af den amerikanske Halloween, er den unge generation blevet introduceret for græskar som ingrediens i det danske køkken. Det giver inspiration til at eksperimentere…

Statement Tæpper

Statement tæpper

Gulvet er blevet det nye ubenyttede lærred, der kan få boligindretningen til at skille sig ud – for de løse tæpper finder plads i boligen som et…

Statement Tæpper

Tæppet er boligens drama queen

JYLLANDS-POSTEN Bolig Living: Ifølge trendforsker Anne Louise Stargate fra trendbureauet Stargate er tæppernes tilbagevenden ikke bare en flygtig modelune, men er forbundet til en større boligtrend.…

Grimme Grøntsager Madspild

Hit med de grimme grøntsager

Kampen mod madspild når et nyt niveau, som følge af den franske supermarkedskæde Intermarché s kampagne ”Inglorious Fruits and Vegetables”, hvor ukurante, grimme og skæve grøntsager har…