Posts from the ‘FORBRUG’ category

Modefarver fall 2017

Modefarver Fall 2017

Efterårs- og vinterfarverne er koordineret med kollektioner fremvist til New York Fashion Week og London Fashion Week, hvor der er en klar forbindelse mellem farverne i…

Modeshow See Now Buy Now

Fremtidens digitale modeshow

Fremtidens digitale modeshow anvender teknologien med apps og sociale medier som salgsredskab. Modetøjet der præsenteres kan købes direkte via smartphone apps og sociale medier. En salgsevent…

See Now Buy Now

See Now, Buy Now

‘See Now, Buy Now’, det nye fænomen inden for mediering af modeshows, hvor forbrugeren kan købe modetøjet, så snart det præsenteres til modeugerne. Fænomenet har bredt…

Virtual Reality Shopping

Virtual Reality Shopping

Virtual reality shopping gør det muligt at opnå en mere levende shopping oplevelse selv over store afstande. Alibaba har skabt en virtual reality shopping oplevelse, der…

Modefarver SS 2017

Modefarver Spring 2017

Forårs- og sommerfarverne skal ifølge Pantone minde om opfriskende nuancer fra naturens palette og fremkalde fantasi og følelser. De 10 mest dominerende modefarver til sæsonen S/S…

Arcade fitness

Interaktiv Fitness

  Fitness så sjovt som et arkadespil? Et nyt kredsløbsbaseret fitnessprogram med høj intensitet, har til formål at styrke alle store muskelgrupper og forbrænde op til…

Aktivt hvidt kul

Hvidt kul er det nye sort

Hvidt aktivt kul ..følge trendforsker Anne Louise Stargate vil interessen for hvidt kul stige herhjemme – selv på området for drikke vand, for vi er blevet…

Algoritme mode fashion

Algoritme mode

Algoritme mode er en videreførelse af customized mode, hvor man kan uploade grafikfiler til en generator, hvorefter mønsteret fordeles på et hvidt stykke beklædning, der kan…

Hjemmedyrket Protein

Hjemmedyrket protein

Er vi på vej mod den næste fødevarerevolution, hvor vi dyrker vores eget levende protein? En kompakt melormefarm giver muligheden for selv at dyrke sund og…

Fjeder stilletter

Fjeder stiletter

YaCHAIKA er en ny komfortabel højhælet sko fra den japansk designer Yasuyuki Yamada Den højhælede sko betyder meget for kvinder, der ønsker et elegant og sexet…

Wearable smykker

Wearable smykker

Ringe, armbånd og halskæder med wearable tech hjælper med til at fokusere på livet her og nu – og ikke på ens smartphone. Det er filosofien…

Mad er blevetidentitet

Mad er blevet identitet

Insta-food Anne Louise Stargate er trendforsker og indehaver af trendbureauet Stargate i Svendborg. Hun fortæller, at maden er blevet en del af vores identitet på samme…

Madtrends 2015

Madtrends 2015

Oplevelse i stedet for overlevelse Vi spiser af lyst – ikke bare af sult Vi har søgt ind til kerne af hvem vi er. Kulturarv af…

Overraskelses branding

Surprise-branding

Outdoor-brandet NorthFace har skabt en overraskelses-branding event, hvor de hijacker taxapassagerer på vej til arbejde, for at køre dem ud på action eventyr. I en branding…