Biophilic design
Biophilic design bygger på ideen om, at mennesker har et nedarvet evolutionært behov for at forbinde sig til naturen og dens biotiske former. Det biofile designkoncept…
Biophilic design bygger på ideen om, at mennesker har et nedarvet evolutionært behov for at forbinde sig til naturen og dens biotiske former. Det biofile designkoncept…
Fremtidens digitale modeshow anvender teknologien med apps og sociale medier som salgsredskab. Modetøjet der præsenteres kan købes direkte via smartphone apps og sociale medier. En salgsevent…
‘See Now, Buy Now’, det nye fænomen inden for mediering af modeshows, hvor forbrugeren kan købe modetøjet, så snart det præsenteres til modeugerne. Fænomenet har bredt…
Virtual reality shopping gør det muligt at opnå en mere levende shopping oplevelse selv over store afstande. Alibaba har skabt en virtual reality shopping oplevelse, der…
Kampen mod madspild når et nyt niveau, som følge af den franske supermarkedskæde Intermarché s kampagne ”Inglorious Fruits and Vegetables”, hvor ukurante, grimme og skæve grøntsager har…
Kvalitet og fællesspisning Den store efterspørgsel efter gode naturlige økologiske produkter og anderledes butikskoncepter, har skabt et nyt købmandskoncept med en kombination af egenproducerede kvalitetsprodukter, økologi…
Indhold der skaber værdi Content marketing er den altdominerende megatrend inden for markedsføring. Det handler, kort fortalt, om at dele værdifuldt indhold frem for at…
Folk-trenden KINFOLK er autentisk og underspillet med det håndlavede som ideal. Meet the Kinfolks! Man drømmer om et nyt og bedre samfund, helt tilbage ved rødderne,…
Boligen, Berlingske Tidende Vi ser dip dye trenden overalt i boligen netop nu, men hvordan er den opstået? Dip Dye effekten startede som en effekt på…
Støj på hjernen Talrige daglige digitale indtryk, reklamer, bannere og interaktive lystavler har gjort det vanskeligt at trænge igennem til vores opmærksomhed. Vi bliver trætte, immune…