Surprise-branding
Outdoor-brandet NorthFace har skabt en overraskelses-branding event, hvor de hijacker taxapassagerer på vej til arbejde, for at køre dem ud på action eventyr.
I en branding kampagne kører en NorthFace firehjulstrukken taxa rundt i New Yorks gader med fastspændt kajak, oppakning og mountainbikes og leder efter passagerer. De intetanende passagerer, der var på vej til arbejdet, sætter sig ind i taxaen og får præsenteret forslag til dagens friluftseventyr.
“Do you want to see for yourself”, spørger taxachaufføren?
Der er kort betænkningstid, det er ja eller nej. De friske og modige, der siger ja, kan selv sammensætte dagens menu af klatring, kajak, surfing og mountainbike – og så kører taxaen ud af New York og afsted på eventyr.
Se passagerne der griber øjeblikket, dropper dagens arbejde, og lader sig “bortføre” afsted på eventyr.
“NorthFace er klar til at tage DIG med på et eventyr LIGE NU.
Er du klar?”
Seeforurself:
https://www.dandad.org/awards/professional/2015/branding/24375/seeforyourself/
Flere indlæg om branding i Stargates Branding blog
© December 2014, Anne Louise Stargate