Posts from the ‘UNDERHOLDNING’ category

Storytelling website

Storytelling websites

11 inspirerende eksempler på storytelling websites Den gode historiefortæller kan holde os fanget i åndeløs spænding. På samme måde kan et website med storytelling holde os…

Social Shopping

Social shopping

Vi deler shoppingoplevelsen Sociale netværk er et af fremtidens vigtige marketingsværktøjer, når produktet skal over disken. Gennem social influence marketing er det forbrugerne, som bekræfter hinanden…

Interaktiv grafik

Interaktiv filmkunst

Tøjkollektion præsenteres som audiovisuelt kunstværk Brandet Y-3, som Adidas står bag, har fundet en vej til at involvere deres kunder i fremvisningen af årets kollektion, som…

Lysanimeret Grafik

Lysanimeret grafik

Psykedeliske grafiske mønstre, som animeres til hypnotiske bevægelser ved hjælp af forskelligfarvet lys. Det spår vi en fremtid som effekt-dekoration til butikker, messestande, fester og natklubber.…

Gamification

Gamification – Megatrend

Daglige gøremål og rutiner kan virke kedelige og vi gider heller ikke rigtig engagere os midt i mediestøjen fra tv, reklamer, webbannere og sociale medier. Men…

Augmented Reality

Augmented Reality

Augmented reality er fremtiden inden for markedsføring, information, undervisning og underholdning. Vi har samlet en lang række eksempler til inspiration. Augmented Reality er kombinationen af en…

Fremtidens Turister

Fremtidens turister

Fremtidens turister vil ikke være passive tilskuere, men ønsker at være aktivt involveret. Fremtidens turister ønsker specialiserede rejseoplevelser, behov for at dyrke fælles interesser, samvær og…

Virtuelt Idol

Virtuelle Idoler

Projicering af computeranimerede hologrammer, åbner muligheder for nye typer af underholdning og idoldyrkelse. Den virtuelle superstjerne Hatsune Miku er blot et glimt af fremtidens underholdning med…

High Tech Mode

High Tech Mode

Interaktiv beklædning der reagere på sollys, vand og lyd er ikke længere ren science fiction. Holografiske og fiberoptiske tekstiler med LED lys. Det er på vej.…

Ligkiste model

Sex sælger stadigvæk

Brands der skubber til grænserne vil blive belønnet af unge og den urbane middelklasse. Forvent ærlige og vovede produkter, services og kampagner i 2012. Et godt…