Gamification – Megatrend
Daglige gøremål og rutiner kan virke kedelige og vi gider heller ikke rigtig engagere os midt i mediestøjen fra tv, reklamer, webbannere og sociale medier. Men…
Daglige gøremål og rutiner kan virke kedelige og vi gider heller ikke rigtig engagere os midt i mediestøjen fra tv, reklamer, webbannere og sociale medier. Men…
Farvel til global vækst – goddag til lokal kreativitet Virksomhedernes kommunikationsafdelinger har travlt – først skulle alle vise miljørigtig bæredygtig vækst, nu vil alle signalere vækst…
Augmented reality er fremtiden inden for markedsføring, information, undervisning og underholdning. Vi har samlet en lang række eksempler til inspiration. Augmented Reality er kombinationen af en…
Den teknologiske udvikling med mobilt internet har over hele verden skabt friheden til at vælge og selektere de informationer, som man vil agere på. Internettets udbredelse…
Den teknologiske udvikling har altid bidraget til væsentlige og sammenhængende metatrends for resten af samfundet. Mobilt internet er en revolution langt udover det teknologiske område. Nogle…
Når man betragter en grafiske identitet, er logoet den ubestridte hovedperson, som signalerer om virksomheden følger traditioner, gamle dyder og ikke lader sig præge af tidens…
Fremtidens branding vil i stigende grad inkludere duftpåvirkning og inddragelse af alle vores sanser i en femdimensionel sansepåvirkning, der bliver en naturlig del af det samlede…
De fleste virksomheder kender vigtigheden i branding gennem logo og en gennemført grafisk identitet, men det er stadigvæk kun de førende virksomheder, som er gået hele…
Tiden er til at købe færre, men bedre ting. Når vi vælger vores produkter er funktionalitet i fokus, både hvad angår produkt og kommunikation. Valget skal…
Nudging er indirekte kommunikation – et blidt og kærligt puf i en ønsket retning. Med nudging forsøger man at påvirke menneskers valg og adfærd på en…