Fremtidens digitale modeshow
Fremtidens digitale modeshow anvender teknologien med apps og sociale medier som salgsredskab. Modetøjet der præsenteres kan købes direkte via smartphone apps og sociale medier. En salgsevent…
Fremtidens digitale modeshow anvender teknologien med apps og sociale medier som salgsredskab. Modetøjet der præsenteres kan købes direkte via smartphone apps og sociale medier. En salgsevent…
‘See Now, Buy Now’, det nye fænomen inden for mediering af modeshows, hvor forbrugeren kan købe modetøjet, så snart det præsenteres til modeugerne. Fænomenet har bredt…
Virtual reality shopping gør det muligt at opnå en mere levende shopping oplevelse selv over store afstande. Alibaba har skabt en virtual reality shopping oplevelse, der…
De små sticky beacons tracker alt fra potteplanter til cykler, tasker, halstørklæder og løsagtige katte. Estimote har udviklet en ny smart tracking sticker, som næsten er…
Kampen mod madspild når et nyt niveau, som følge af den franske supermarkedskæde Intermarché s kampagne ”Inglorious Fruits and Vegetables”, hvor ukurante, grimme og skæve grøntsager har…
Kvalitet og fællesspisning Den store efterspørgsel efter gode naturlige økologiske produkter og anderledes butikskoncepter, har skabt et nyt købmandskoncept med en kombination af egenproducerede kvalitetsprodukter, økologi…
Indhold der skaber værdi Content marketing er den altdominerende megatrend inden for markedsføring. Det handler, kort fortalt, om at dele værdifuldt indhold frem for at reklamere…
Folk-trenden KINFOLK er autentisk og underspillet med det håndlavede som ideal. Meet The Kinfolks Man drømmer om et nyt og bedre samfund, helt tilbage ved rødderne,…
Boligen, Berlingske Tidende Vi ser dip dye trenden overalt i boligen netop nu, men hvordan er den opstået? Dip Dye effekten startede som en effekt på…
Støj på hjernen Talrige daglige digitale indtryk, reklamer, bannere og interaktive lystavler har gjort det vanskeligt at trænge igennem til vores opmærksomhed. Vi bliver trætte, immune…
Har du et produkt du gerne vil realisere? Med en 3D tegning kan du få printet dit design hos 3D-printshoppen Shapeways Hos 3D printshoppen Shapeways…
Tidens mantra er REALTIME, tålmodigheden er helt i bund og denne tekst burde egentlig været beskrevet i billeder eller formidlet som video. Her er det lynhurtige…
I år står der oplevelser på julens ønskesedler – og selv om det måske ikke står på din ønskeseddel, så kan du blive overrasket juleaften. De…
Piger leger da også med biler Kønsstereotyperne er udpræget i legetøjsindustrien, men nu er de danske legetøjskataloger blevet kønsneutrale. Den daglige leg er med til at…
Vi deler shoppingoplevelsen Sociale netværk er et af fremtidens vigtige marketingsværktøjer, når produktet skal over disken. Gennem social influence marketing er det forbrugerne, som bekræfter hinanden…
Skræddersyede produkter En personlig müsliblanding, en drømmebil – eller et par sko og jeans der passer perfekt til ens krop? Nutidens forbrugere ønsker specialtilpassede produkter og…