Posts from the ‘DETAIL’ category

Modeshow See Now Buy Now

Fremtidens digitale modeshow

Fremtidens digitale modeshow anvender teknologien med apps og sociale medier som salgsredskab. Modetøjet der præsenteres kan købes direkte via smartphone apps og sociale medier. En salgsevent…

See Now Buy Now

See Now, Buy Now

‘See Now, Buy Now’, det nye fænomen inden for mediering af modeshows, hvor forbrugeren kan købe modetøjet, så snart det præsenteres til modeugerne. Fænomenet har bredt…

Virtual Reality Shopping

Virtual Reality Shopping

Virtual reality shopping gør det muligt at opnå en mere levende shopping oplevelse selv over store afstande. Alibaba har skabt en virtual reality shopping oplevelse, der…

Nearbles Wearables

Nearables-wearables

De små sticky beacons tracker alt fra potteplanter til cykler, tasker, halstørklæder og løsagtige katte. Estimote har udviklet en ny smart tracking sticker, som næsten er…

Grimme Grøntsager Madspild

Hit med de grimme grøntsager

Kampen mod madspild når et nyt niveau, som følge af den franske supermarkedskæde Intermarché s kampagne ”Inglorious Fruits and Vegetables”, hvor ukurante, grimme og skæve grøntsager har…

Fremtidens købmand

Den nye Købmandsbutik

Kvalitet og fællesspisning Den store efterspørgsel efter gode naturlige økologiske produkter og anderledes butikskoncepter, har skabt et nyt købmandskoncept med en kombination af egenproducerede kvalitetsprodukter, økologi…

Content Marketing

Content Marketing – Megatrend

Indhold der skaber værdi Content marketing er den altdominerende megatrend inden for markedsføring. Det handler, kort fortalt, om at dele værdifuldt indhold frem for at reklamere…

The Kinfolk Table Cookbook

Folket KINFOLK

Folk-trenden KINFOLK er autentisk og underspillet med det håndlavede som ideal. Meet The Kinfolks Man drømmer om et nyt og bedre samfund, helt tilbage ved rødderne,…

Levende plakat

Levende plakater

Støj på hjernen Talrige daglige digitale indtryk, reklamer, bannere og interaktive lystavler har gjort det vanskeligt at trænge igennem til vores opmærksomhed. Vi bliver trætte, immune…

3D printshop

3D Printshopping

Har du et produkt du gerne vil realisere? Med en 3D tegning kan du få printet dit design hos 3D-printshoppen Shapeways   Hos 3D printshoppen Shapeways…

Trendoversigt 2014

Trendoversigt 2014 +

Tidens mantra er REALTIME, tålmodigheden er helt i bund og denne tekst burde egentlig været beskrevet i billeder eller formidlet som video. Her er det lynhurtige…

Julegaver 2013

Julen 2013

I år står der oplevelser på julens ønskesedler – og selv om det måske ikke står på din ønskeseddel, så kan du blive overrasket juleaften. De…

Kønsneutral reklame

Kønsneutral reklame

Pigerne leger da også med biler Kønsstereotyperne er udpræget i legetøjsindustrien, men nu er de danske legetøjskataloger blevet kønsneutrale. Den daglige leg er med til at…